Pagina's

donderdag 28 maart 2019

Hieperdepiep

De kleindochter van een vriendinnetje van me is vandaag 1 jaar geworden.


En voor het kaartje moest ik even heel diep nadenken. Ik maak eigenlijk -bijna- nooit kaartjes voor die hele kleintjes. Vooral omdat al mijn vriendinnen al grote kinderen hebben. Maar ja, nu gaan ze allemaal oma (en opa) worden, dus nu komen ze wel weer van pas.
Gelukkig had ik een stempelset bij Simon Says gekocht met allemaal schattige konijntjes erop. En deze aan de ballonnen is natuurlijk leuk voor de paasdagen, maar kan natuurlijk ook heel goed voor een verjaardagskaart.
Dus na het maskeren van de stempel het achtergrondje met een wolkenstencil en Distress Oxide inkten met de Blender Brushes gemaakt. Stempel ingekleurd met Copic Markers, Wink of Stella over de ballonnen voor de glim en een tekst-stempel van Carlijn Design erbij.
Ik vind hem weer leuk geworden!!

1 opmerking: