Pagina's

zaterdag 23 maart 2019

Zo blij voor je

Vandaag een kaartje waarbij ik gebruik heb gemaakt van mijn stapeltje "moet ik nog wat mee doen"


Tijdens de Demo-dagen van Doe@Ding op 1 en 2 maart liet ik zien hoe de Blender Brushes van Picket Fence werkte. Om het blenden te laten zien maakte ik natuurlijk een aantal achtergrondjes. Sommige zagen er niet uit, maar er waren er een paar die wel mooi gelukt waren en dus eigenlijk zonde om weg te gooien. Dit is er één van. Ik heb hier 3 kleuren Distress Oxide inkten van licht naar donker geblend. Daarna een silhouette stempel van Clarity Stamps erbij gezocht. Uiteraard een combinatie gemaakt van de tekst-stempeltjes van Carlijn Design. Zwart randje erlangs met een Copic Fineliner en kaartje klaar. En kaartjes met deze tekst zijn altijd handig om op voorraad te hebben, dus ik ga er nog een paar maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten