Pagina's

maandag 14 oktober 2019

Happy Everything

Mijn Copic Markers staan gewassen en bijgevuld klaar om morgen mee te gaan naar de Copic Boot Camp in Phoenix, Arizona.


Gelukkig had ik de CardKit van Simon van deze maand nog staan, zodat ik toch wat kon doen zonder dat ik hoefde te kleuren.
Uit de Kit het mooie papier is van My Minds Eye en hier heb ik een mooi bloemenvel uit gehaald. Deze op maat gesneden en toen dwars-over door gesneden. Vervolgens het Metallic cardstock in goud uit de Kit gehaald en daar hetzelfde mee gedaan. Maar toen ik de twee helften tegen elkaar legde vond ik het een beetje saai. Echter, soms als je You Tube filmpjes hebt gekeken blijft er ook nog wel eens iets van hangen, dus nu moest ik denken aan een filmpje van Jennifer Mcguire waarbij ze met Clear embossingpoeder op metallic papier emboste. Op deze manier leek het net of de stempel er in ge-etst was. Dus dat heb ik ook geprobeerd en dat wordt dus super leuk.
Nog een lintje erbij gezocht (uit een oude Cardkit van Love from Lizi) om de overgang van de twee papiersoorten mooi af te werken. En tot slot een tekst-stempel van Penny Black met goud embossing poeder erop gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten