Pagina's

zondag 6 oktober 2019

Rainbow of Happiness

Ik heb gisteren gezellig met een kleurvriendinnetje een dagje zitten kleuren.


Ik had gekozen voor een digi van The Picsees (ze noemen het zelf trouwens een kleurplaat 😉), die ik lekker groot op Strathmore Bristol papier heb geprint. Daarna ingekleurd met de Faber Castell Polychromos potloden.
Vanmorgen de puntjes op de i gezet door een tekst-stempeltje (uit een Cardkit van Simon) met de Acorn bruine inkt van Versafine Clair erbij te stempelen.
De ovale stansen die ik heb gebruikt zijn van Waffle Flower, waarbij de grootste stans precies de maat van mijn basis kaart is, ideaal.
Uiteraard zit er tussen de laagjes papier foam om er wat diepte aan te geven.
De Nuvo drops of enamel dots (waar ik zo gek op ben) heb ik bij deze kaart weggelaten, ik vind hem zo perfect.
Erg blij met het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten