Pagina's

donderdag 1 april 2021

Farmer Tobie

De eerste van een nieuwe maand. Dit betekent ook een nieuwe release met Digi-stempels bij Whimsy Stamps 😀


Heerlijk als ik dan uit een hele rij nieuwe stempels kan en mag kiezen met welke ik wil spelen.
Voor mijn eerste kaart deze maand heb ik voor Farmer Tobie gekozen, vooral omdat een mannenkaart vaak lastig is, maar deze afbeelding is er perfect voor.
Papier vond ik in het "Tartan" paperpad, waar eigenlijk meer kerstpapiertjes inzitten. Maar deze zat er ook tussen en ik vond hem prima bij mijn Tobie passen. Ook de "Connected Rectangles" stans weer tevoorschijn gehaald voor een kadertje om Tobie. En uiteraard hier en daar foamtape tussen de laagjes.
En omdat ik Tobie vrij groot had uitgeprint had ik eigenlijk niet echt plek meer voor een tekstje op de voorkant. Maar nadat hij een dag om mijn hobbytafel had gestaan zodat ik lekker kon twijfelen wat ik er nu mee moest, bedacht ik me dat hij zonder tekst ook prima kan. Nu kan ik Tobie voor van alles gebruiken, wel zo makkelijk 😉

Vind je Tobie ook leuk, dan kun je hem hier vinden: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten