Pagina's

woensdag 28 april 2021

Hartelijk Gefeliciteerd

Dit kaartje is eigenlijk meer "per ongeluk" ontstaan 😀


Ik wilde deze "Blossom Bunch" stempel van Stampendous namelijk met potloden op craftpapier kleuren. Dus had ik hem met witte pigment inkt gestempeld. En terwijl ik eigenlijk aan het wachten was tot de pigment inkt droog was ben ik dit proef exemplaar gaan inkleuren met Copic Markers. En tja, een bosje bloemen, dus dan ga ik weer tellen => 6, dan kan ik een regenboog maken 😁
En na het kleuren vond ik hem zo leuk geworden dat ik er nog een streepjes achtergrond bij heb gezocht, tekst-stempeltje (van Crealies) erbij, foam eronder en een kaartje van gemaakt.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Knutsels en Kadootjes: In het Nederlands

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig! Wat een kleurexplosie.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren Janette, je wordt er gewoon vrolijk van! Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen