Pagina's

zaterdag 23 oktober 2021

Merry Up

Eigenlijk moest ik vandaag van alles (huishoudelijke klusjes), maar ik heb mezelf een snipperdag gegeven en ben lekker aan mijn hobbytafel gaan zitten.


Ik was van de week namelijk al begonnen met kleuren van deze leuke sneeuwman van Art Impressions. En die is lekker groot, dus perfect voor op een slimline kaart. Ik heb hem gestempeld op Neenah Desert Storm en ingekleurd met FaberCastell Polychromos potloden. De tekst-stempel erboven is van Penny Black.
Na het kleuren heb ik met een witte Molotow Marker (die bijna uitgedroogd was, zo vaak gebruik ik die😉) nog wat spletters gemaakt. Normaal ben ik niet zo van de spletters, maar deze kaart kon het wel hebben dacht ik.
Foamtape eronder en op wit cardstock gemat en deze weer op een basiskaart van Desert Storm.

4 opmerkingen: