Pagina's

zaterdag 9 oktober 2021

Zomaar een kaartje

Eigenlijk zou ik aan de kerstkaarten moeten, of de herfstkaarten.


Of niet natuurlijk, want ik MOET helemaal niets 😁😉
Want toen ik door mijn stapeltje afdrukjes bladerde (ik heb altijd een stapeltje geprinte digi's of gestempelde afdrukjes op mijn hobbytafel liggen) had ik zomaar zin om deze "Lomasi" van Whimsy Stamps in te kleuren.
Dus papiertje uitgezocht voor de achtergrond (zowaar in een kerstpaperpad "Gilded Holiday") en bijpassende Copic Markers.
En omdat ik Lomasi lekker groot geprint had bleef er niet zoveel ruimte over voor iets anders op de kaart. En daar hou ik van 😀. Alleen een paar zwarte pareltjes erbij en foamtape eronder en expres geen tekst erbij, want dan kan ik hem voor van alles gebruiken.

Vind je "Lomasi" ook leuk, dan kun je haar hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten