Pagina's

woensdag 3 november 2021

Happy Holidays

Gisteren bij mijn YouTube rondje (heerlijk als je vakantie hebt, bakkie koffie, vers croissantje en een YouTube filmpje 😉) kwam ik een filmpje tegen van Mindy Eggen.


En terwijl ik het filmpje aan het kijken was bedacht ik me dat ik nog een Coverplate stans van Penny Black had, van Ugh jaar geleden. En die kon ik voor die techniek ook wel gebruiken.
Dus zo gezegd zo gedaan, stans van Penny Black 2 keer uit teal cardstock gestanst. En toen wist ik ook weer waarom ik deze stans niet veel gebruik, hij stanst niet lekker. Dus in plaats van de 3x uit stansen zoals Mindy het deed, heb ik het bij 2x gehouden.
De rand rondom met blauwe inkt wat donkerder gemaakt en op Audrey Blue cardstock gemat.
De tekst-stempel en stans zijn uit een setje van Tonic en daar heb ik nog Aquashimmer overheen gedaan. Hij valt op de foto een beetje weg, maar in het echt is hij duidelijk zichtbaar.

1 opmerking:

  1. Ik hou hier wel van !!!!
    Maar een slecht werkende stans irriteert !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen