Pagina's

dinsdag 23 november 2021

Merry Christmas

Eigenlijk heb ik al genoeg kerstkaarten voor dit jaar. Maar ik zit nog zo lekker in de kerst-flow dat ik gewoon door ga met het maken (alvast voor volgend jaar 😂😉)


En omdat het ook weer tijd was om een DT-kaartje voor Whimsy Stamps te maken ben ik even lekker gaan struinen tussen de Digi's. En daar vond ik deze "Penguin Saint Nick". In de Digi-set zitten 2 versies. Eentje met cape en eentje zonder. Ik heb voor mijn kaart gekozen voor de variant zonder cape.
Maar ik maak altijd eerst mijn achtergrondjes, zodat ik de kleuren van mijn Copic Markers bij het papier kan passen.
Ik heb de "Wonkey Windows 4" stans-set gebruikt en gestanst uit 3 papiertjes van het "Tartan" paperpad. Vervolgens nog 3 keer uit rood en toen de grote wisseltruc gedaan 😃. Hierdoor had ik dus 6 achtergrondjes voor kaartjes, de andere 5 volgen als het mee zit in de komende dagen.
Bij deze versie heb ik het rode frame van foamtape voorzien en op mijn basiskaart geplakt en het designpapier gewoon met lijm.
De tekst heb ik weer van de "Sentiment Asst. Merry Christmas" stempelset gehaald en gewoon met Versafine Clair gestempeld. Tot slot nog een paar gems erbij geplakt. Deze lijken heel raar van kleur op de foto, maar dat komt omdat ze Iridescent zijn en dus de kleur van de omgeving aannemen, net hoe het licht erop valt.

Vindt je deze "Penguin Saint Nick" ook leuk, dan kun je hem (en zijn broertje) hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten