Pagina's

zondag 18 december 2022

Vandaag is jullie dag

Van de week zag ik op facebook bij Jenny Dix een "Floating Card" voorbij komen. In haar post had ze een link naar haar blog staan met de werkbeschrijving en de maten erbij.


Dus die heb ik vanmorgen maar eens nagemaakt 😁😉
Ik had designpapier in de uitverkoop bij StampinUp! gekocht voor de Valentijnskaarten straks, maar ik bedacht me dat dit papier natuurlijk ook prima kan om iemand te feliciteren met hun trouwdag. 
Dus, papier van StampinUp!, de hartjesstans is van Simon Says Stamp en het tekst-stempeltje is van Crealies.
Nu had Jenny de voor en de achterkant van Design papier voorzien, maar dan vond ik mijn kaart helemaal topzwaar worden (en dus meer postzegels op de envelop). Dus heb ik alleen de voorkant gedaan. Maar ik had het wel al allemaal gesneden, dus nu kan ik er nog een kaart mee maken. Dat is dan wel weer het voordeel.

1 opmerking: