Pagina's

zaterdag 17 december 2022

Zomaar

Een hele tijd geleden zag ik AmyR (Prairie Paper & Ink) spelen met de shimmer powders van Nuvo.


En dat werd bij haar zo leuk dat ik dat natuurlijk ook wel eens wilde proberen. 1 kleurtje had ik al, dus de andere 2 erbij gekocht. En die stonden dus al een tijdje op mijn hobbytafel stof te vergaren.
Vandaag het stof er maar eens afgeblazen en ermee aan de slag gegaan.
2 mooie bloemenstempels van Simon Says erbij gezocht, aquarelpapier, poedertje strooien en water spuiten. Appeltje-eitje. Dan de kunst van het weglopen om het rustig aan de lucht te laten drogen.
Toen het goed droog was met een slimline-stans van Waffle Flower uit gestanst, foamtape eronder en op zwart gemat. De leuke kleine tekst-stansjes zijn van Crealies en heb ik 3x uit gestanst en op elkaar geplakt. Tot slot nog een paar Nuvo Drops erbij en toen vond ik ze helemaal leuk. Ik gok dat ik hier wel vaker mee ga spelen 😀😉

1 opmerking: