Pagina's

dinsdag 14 juli 2015

Gefeliciteerd

Deze kaart is op de plaats van bestemming, dus nu kan ik hem laten zien.
Sorry voor de wazige foto, maar ik heb hem met mijn telefoon gemaakt en schijnbaar niet helemaal stil gehouden :-)
Ik heb deze kaart vorig jaar al een keer gemaakt en het werd wel weer eens tijd om hem nog een keertje te maken.
Ik heb voor deze kaart de stansen van Sizzix gebruikt.
De letters zijn met de Cricut Expression uitgesneden.
Het papier is van Joy! en zat in de Doe@Kit.
De stempel is van Stampendous en heb ik gekleurd met Copic Markers.

3 opmerkingen:

  1. Da's nog eens een kaartenboekje zeg! Hoe leuk!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, dat is een heeeeeeeeeelllllllllleeeeeeeeee mooooooooooiiiiiiiiiieeeeeeeeee kaart...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag haar ook al op FB voorbij komen, wat een werk lijkt me maar fantastisch als je zo'n mooie kaart mag ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen