Pagina's

maandag 20 juli 2015

Milton

Vandaag een verjaardagskaart.
Voor deze kaart heb ik een cirkel in een velletje kopieerpapier gestanst. Deze heb ik over mijn kaart gelegd. Toen een stencil van Crealies erover heen. Daar heb ik Diamond Tex Antraziet embossingpasta van Viva Decor overheen gesmeerd.
Milton is een stempel van Stamping Bella, die heb ik met Copic Markers ingekleurd en met een wit randje erom (anders breekt het touwtje van de ballon) uitgeknipt en met foamtape op de kaart geplakt.
De tekst stempel hoort bij Milton en heb ik met Smokey Gray van Versafine gestempeld. En uiteraard een beetje Wink of Stella over de ballon!!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Janette,
    Eindelijk weer even een reactie van mij, wat een leuke, stoere, lieve kaarten staan er weer. Ik loop momenteel een beetje achter met mijn verjaardagskaarten, dus reacties achter laten staat daarom op een wat lager pitje. Maar je kaarten zijn weer geweldig!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig én leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really love this card! It's clever and really cool!

    BeantwoordenVerwijderen