Pagina's

zondag 19 juli 2015

Golf

Vandaag heb ik 2 mannenkaarten.
Het ideetje voor deze kaart ben ik een tijdje geleden tijdens mijn blog/pinterest rondje tegen gekomen. En toen ik gister in de winkel deze stempel van IndigoBlu zag moest ik daar gelijk aan denken.
Ik heb gestempeld met Sepia van Versafine en een vleugje kleur gegeven met Distress inkt.
Van wie de losse letters zijn weet ik niet, die naam had ik er niet bij geschreven.
Het plakpareltje (balletje) is uit de voorraadkast. En ik heb het craft-papier met foamtape verhoogd opgeplakt.

Ik heb ook nog een "nette" variant op deze kaart gemaakt:

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Cardz 4 Guyz: #79 No designer paper
http://cardz4guyz.blogspot.nl/ )
Inkspirational: #87 Kraft
(  http://inkspirationalchallenges.blogspot.nl/ )

7 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaarten Janette. Ik vind de minder nette variant ;p erg leuk...
    Ik zie graag een beetje humor...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great cards, love the pearl ball

    Thanks for playing along at Cardz 4 Guyz this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoere kaarten Jannette. Ik vind de shit variant eigenlijk wel heel leuk hihi. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful card, good idea to have stamped it with Sepia ink, it adds to the vintage look. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz. Caz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card, what a fabulous stamp and I love the golf ball!

    Thanks for joining us at Cardz4guys thus week

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this golf image! Great card. Thanks for sharing with us at Inkspirational!

    BeantwoordenVerwijderen