Pagina's

maandag 20 juli 2015

Hobby Dots

Hebben jullie dat nou ook wel eens, dat je in je enthousiasme iets koopt en dat als je dan thuis komt dat je denkt: ehhhhh, oh ja.
Nou ik wel dus. Jaaaaaren geleden toen die hobbydots net uitkwamen heb ik voor de hobbywinkel hier in het dorp (helaas ten onder gegaan) met die Dots allemaal voorbeeldkaartjes gemaakt. Dus toen ik zag op een foto dat Doe@Ding die ook had, dacht ik: dat is leuk, dat ga ik weer een keertje doen. Pakketje van 3 kaartjes, net mooi. Vanavond een pakketje open gemaakt.
En toen kwam dus dat: : "ehhhhh, oh ja" moment.
Er zitten dus 4 velletjes met van die priegelstickertjes in (dat wist ik nog) maar ook nog in 4 verschillende kleuren (dat was toen niet). Een wit velletje waar die stickertjes op moeten (dat was een vooruitgang, want ugh jaar geleden zat je met een lichtbakje te pielen). Maar dan een voorbeeldje van 1,5 bij 1,5 cm. En zoek het maar uit. Nergens op internet een voorbeeldkaart te vinden die af is, zodat je een beetje kan kijken wel kleurtje waar moet. En als je nog in de ontkenningsfase zit dat je eigenlijk aan een leesbrilletje moet, is 1,5 bij1,5 heeeel erg klein!!!
Nou dit is echt het vlooienspel voor gevorderden hoor frown-emoticon
Maaarrrr, ik geef niet op!! Als hij -ooit- af is, dan laat ik hem zien.
(op de foto is die met het kruis degene die het moet worden)

(En waarom hij nu een wit balkje ervan maakt snap ik ook niet en ik krijg het ook niet weg, sorry)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten