Pagina's

vrijdag 18 augustus 2017

Groetjes

Regenboogkaarten, ik ben er gek op.
Voor deze kaarten heb ik van restjes Neenah papier strookjes van 1/2 cm gesneden. Toen heb ik alle strookjes met mijn Copic Markers een kleurtje gegeven.
Vervolgens op een ander stukje rest papier dubbelzijdig plakband geplakt en hier de strookjes weer opgeplakt in de regenboogvolgorde. Daarna de "Groetjes" stans van Marianne Design gepakt en uit het regenboog stukje de tekst gestanst. Met behulp van een tekst uit een kladstukje papier alle stukjes die ertussen de letters zitten weer terug geplakt op de kaart.
En toen had ik nog een klein randje over en de tekst "Groetjes" waar ik dan ook weer mooi een kaart van kon maken.

Op beide kaarten nog Nuvo Juwel Drops gedaan.

En voor mezelf nog een foto gemaakt van de gebruikte Copic Markers, dus die zal ik ook nog even met jullie delen.

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk geworden !!!!!
    Die groetjes stans is top !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt tof zo, twee voor de prijs van één... is wel wat gepuzzel met de kleine strookjes...
    fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen