Pagina's

dinsdag 1 augustus 2017

Happy Everything

Vanavond een heerlijke regenboogkaart gemaakt.


Tijdens de release-blog-hop van Altenew vorige maand kwam ik op het blog van Kristina Werner deze kaart tegen met de Pattern Play-Hexagon stempelset. Zij had hem uiteraard iets anders 😉, maar ik heb hem wel van haar nagemaakt. Kristina had de inkten van Simon Says gebruikt. Die heb ik vervangen door inkten van Altenew (Pinkalicious, Autumn Blaze, Honey Drizzle, Parrot, Tide Blue en Lavender Fields). En ik heb de tekst-stans van Halftone Everything van Altenew gebruikt. Verder wel net als Kristina een flinke laag Shimmer Mist eroverheen gespoten, maar dat is natuurlijk weer niet te zien op de foto.

De uitgestanste Everything ligt nu te drogen (althans, de Nuvo Drops zijn nog niet droog en dus nog niet doorzichtig), maar ik weet niet of ik die leuk vind. Mocht hij alsnog door de keuring komen als hij droog is, dan laat ik hem nog zien.

2 opmerkingen: