Pagina's

zondag 27 augustus 2017

Vandaag is jullie dag

Bij de vorige challenge van het Kaartjes-Inspiratie Challenge Blog was mijn kerstkaart in de Top 3 beland. Altijd een eer. En als bonus mocht ik Gastdesigner zijn voor de lopende challenge: Geen vierkante of rechthoekige kaart. Dit is mijn bijdrage geworden:


De dochter van één van mijn vriendinnen is binnenkort 1 jaar getrouwd. Uiteraard maak je daar dan een kaartje voor 😉, dus heb ik de schattige clearstempel Oli en Molly van Teddy Bo & Co er weer bijgehaald (verkrijgbaar bij Doe@Ding) en deze ingekleurd met Copic Markers. De gebruikte stansen zijn van Marianne Design en de tekststempel is van Crealies. De accenten heb ik aangebracht met de normale Distress inkt. En tot slot nog wat pareltjes geplakt.

Deze kaart doet ook mee bij de volgende challenge:
Knutsels en Kadootjes: Maak een Easelkaart
(  http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/ )

1 opmerking:

  1. Prachtig gedaan Janette! Leuk bedacht, die accenten met Distress inkt. En het plaatje natuurlijk weer heel mooi ingekleurd!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen