Pagina's

dinsdag 8 augustus 2017

Zonsondergang

Vanavond heb ik weer lekker met inkt zitten kliederen.


Ik had vanavond mijn Brushstroke stempels van Penny Black weer eens tevoorschijn gehaald. Ik heb gezien dat er strakjes bij de nieuwe release van Penny Black weer een paar hele mooie tussen zitten, dus om er weer een beetje feeling mee te krijgen heb ik de stempels die ik had er weer bij gepakt. Ik ben begonnen met deze prachtige stempel "On the Lake". Wat eigenlijk geen brush-stroke is (alhoewel, misschien kan het er wel mee, hmmmmm daar moet ik nog eens over na gaan denken 😉)
Anniehoe. Ik heb deze stempel gestempeld met Versafine Clair Nocturne op Strathmore Bristol papier en na het stempelen mijn stempel in de Misti laten zitten.
Toen heb ik heerlijk mijn ouderwetse "gewone" distress inktjes tevoorschijn gehaald en gaan sponsen. Toen ik daar mee klaar was heb ik mijn papiertje weer in de Misti gelegd en er nog een keer met de Versafine overheen gestempeld. Hij is nu dus prachtig diep zwart (ik hou ervan).
Een velletje FunFoam erachter geplakt, op een stukje blauw cardstock gemat en dat geheel op mijn basiskaart geplakt.

1 opmerking: