Pagina's

zondag 10 december 2017

23 jaar getrouwd

Vandaag was het echt weer om lekker binnen te knutselen.


Ik heb dan ook een kaartje gemaakt voor mijn nichtje, die eind deze week, je raad het al: 23 jaar getrouwd is 😊😉
Het stempeltje is van Teddy Bo (en hoewel het bedrijf niet meer bestaat heeft Doe@Ding nog een aantal Clearstamps op voorraad: die vind je hier ) en die heb ik gekleurd met Copic Markers. En nou kleur ik van de beren altijd de vacht als eerste. Toen ik daarmee klaar was hoorde ik in ene de stem van Juf Jennifer in mijn hoofd "de beer heeft geen texture!!!" Ships, ook dat nog, die stem raak je nooit meer kwijt vrees ik 😌. Dus Copic nummer 0 uit de fles genomen, een stukje badstof en texture op de beer aangebracht.
De hartenstans is van Concord & 9th en het papier is uit een paperpak van Photoplay. De tekststempel heb ik een keer ergens op een beurs gescoord, de 23 zijn stickertjes en verder heb ik er nog Nuvo Drops op verwerkt.

1 opmerking: