Pagina's

dinsdag 29 mei 2018

Genietjes

Vanavond een beetje met Distress inkt zitten spelen.


Uit een kladblaadje met een stans van Spellbinders de vorm gestanst en met verwijderbaar plakband op Bristol papier geplakt. Met distress inkt een verloop gemaakt van turquoise naar blauw naar lila.
Vervolgens een stempel van Gina K Designs in de vorm gestempeld met Versafine Clair. De libelle nogmaals met Memento op Copic papier gestempeld en de vleugels heel licht van kleur voorzien. Uitgeknipt en over de ander libelle heen geplakt. Als laatste nog een klein vogeltje van de stempelset erbij en de tekst-stempel van Marianne Design. (Oh, en die tekst hoort zo rommelig te zijn, ik denk dat het de nietjes moet voorstellen 😊😉)

Ik hoop dat deze kaart Clean and Simpel genoeg is voor de nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes, want ik laat hem daar aan meedoen 😊 (en anders hoor ik het denk ik wel)
Je kunt de challenge hier vinden:
( http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/ )

4 opmerkingen:

  1. Wat mij betreft is hij behoorlijk CAS hoor ☺ erg mooi! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie CAS kaart heb je gemaakt voor ons. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels en Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig! Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen