Pagina's

vrijdag 18 mei 2018

Just for You

Gister heb ik lekker een hele dag zitten stempelen.


Van de "Just for You" stempelset van Altenew heb ik de bloemen in een heleboel verschillende kleuren gestempeld (en de bladeren gewoon in groen 😉). De inkt die ik heb gebruikt is ook van Altenew. Niet alleen is het een mooie inkt, maar de kleuren zijn precies op elkaar afgestemd, dus dan hoef je daar niet meer over na te denken.
Vandaag heb ik met de eerste bloemen deze kaart gemaakt. Voor de achtergrond heb ik een van de XL-washi tape van Altenew gebruikt. De gebruikte stansen zijn van MFT.
De tekst en YOU stans horen bij de bloemenset (als je tenminste ook de stansen erbij koopt, anders is de YOU ook een stempel 😊)
Verder hier en daar foam ondergeplakt om de kaart wat speels te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten