Pagina's

zaterdag 26 mei 2018

Smile

Vandaag ook met de laatste achtergrond van de workshop van gister kaarten gemaakt.


Het was eigenlijk de bedoeling om met het grote vel papier dat we hadden bewerkt met diverse stencils en Oxide inkten en Shimmer poedertjes en Nuvo poedertjes een reep chocolade te bekleden, zodat je het leuk kado kunt doen.
Maar chocolade heeft in mijn aanwezigheid nooit een lang leven en dat vond ik dan zonde van mijn gemaakte achtergrond (want die was best goed gelukt).


En uit dat grote vel kon ik precies 2 achtergronden halen voor op een kaart. Dus heb ik er 2 kaarten mee gemaakt 😊.


En ook de "Smile" stans had ik precies in het midden van mijn stukje papier gelegd, zodat ik het positief, maar ook het negatief ervan kon gebruiken.
Thuis nog tekststempeltjes erbij gezocht en Nuvo Drops erbij gedaan.

En dit was eigenlijk de bedoeling van de juf 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten