Pagina's

zaterdag 10 april 2021

Een knuffeltje van mij

Vandaag lekker de hele dag een beetje zitten knippen en plakken.


Ik was op YouTube het filmpje tegen gekomen van Call Me {Crafty} Al. Zij heeft iedere maand aan het begin van de maand een filmpje waarbij je door je papier economisch te snijden een hele stapel kaarten (Sheetload of Cards) kan maken. De Sheetload voor de maand april waren Mini-slimline-kaarten.
En toen ik in mijn hobbykast op zoek was naar wat anders zag ik nog een half papierblokje van ModaScraps liggen en bedacht me dat die perfect was voor de Mini-slimline-kaarten van Crafty Al.
Nou heb ik niet haar Sheetload erbij gepakt, maar ik wist wel zo ongeveer hoe ze het gesneden had. En op het kleine stukje papier paste precies een stempeltje van Colorado Craf Company (4 Lead Clover). Tekststempeltje van Marianne Design erbij. En vandaag dus lekker zitten knippen en plakken.
Ik had nog genoeg papiertjes uit het blokje om 17 mini-slimline kaartjes te kunnen maken.
Superleuk om te doen en zo kan ik straks weer een keertje een rondje "leuke post" rond sturen.

Het YouTube filmpje van Call Me {Crafty} Al met de Sheetload voor de maand april kun je hier vinden:  https://www.youtube.com/watch?v=b49yJXDp0Rc 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten