Pagina's

maandag 5 april 2021

Little things in life

De dag is nog maar halverwege maar ik heb het vandaag allemaal al voorbij zien komen. Het zonnetje, de regen, hagel en zelfs sneeuw. Perfect weer om de kachel een tandje hoger te zetten en lekker achter de hobbytafel te kruipen.


En ik heb nog een hele stapel strookjes achtergrondjes liggen en ook de stempels van Colorado Craft Company waren gisteren eindelijk (via Timboektoe) binnen gekomen. Dus heb ik deze twee gecombineerd.
Ik heb als kaartbasis het mini-slimline modelletje genomen (6" bij 3,5"), want dan kon ik uit 1 vel cardstock en mijn kaartbasis en mijn oplegvelletje om op te stempelen halen. Vervolgens op de oplegvelletjes de afbeeldingen uit de stempelsets "Happy Day", "Pond Pampering" en "Snuggles" gestempeld. De teksten zitten bij de stempelsets, dus dat is makkelijk.
Gekleurd met Copic Markers, foamtape eronder en op mijn strookjes achtergrondjes geplakt.
Ik heb alle afbeeldingen 4x gestempeld, dus ik ga de rest van de dag lekker zitten kleuren zodat ik straks weer een stapeltje kaarten heb voor een rondje leuke post 😀

1 opmerking: