Pagina's

zondag 4 april 2021

Hiep Hiep Hoera

Vanmorgen weer eens lekker in mijn stempelkast zitten struinen en er vervolgens een House Mouse stempel uit gehaald.


En ik heb het al vaker gezegd, maar ik heb echt een hele berg van deze leuke stempels en pak ze veel te weinig om in te kleuren. Maar vandaag dus wel.
Eerst leuke papiertjes bij elkaar gezocht, die vond ik in een paperpad van Pink&Main (en is nu helaas echt bijna op). Toen mijn Copic Markers bij het papier gezocht, muziekje aan, bakkie koffie erbij en lekker zitten kleuren.
Toen een sketch gezocht en gevonden op het Cheerful Sketches Challenge Blog voor de lay-out van mijn kaart. En tot slot nog een tekst-stempeltje van Gummiapan.
Over de ballonnen nog AquaShimmer gedaan en dat weerkaatst ook weer lekker door mijn fotolampen, in het echt is het subtieler 😉

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Cheerful Sketches Challeng: sketch april
House Mouse and Friends: #337 Anything goes

9 opmerkingen:

  1. Your card is so cheerful and fun! I love all the colors. Thanks for sharing at HMFMC. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart, Janette. De muisjes blijven dankbaar om te gebruiken en je hebt ze leuk ingekleurd. Ook het papier is gaaf (jammer voor je dat het bijna op is).
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A super fun card, colored up beautifully. Loving the slim line design too. Thanks for sharing your card with us at the House Mouse and Friends Monday Challenge.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooow wat is dit supercute Janette.
    Lief, die muisjes.
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute card Janette :-) the mousie image is such fun and I love the papers and shimmer, very pretty :-)

    Thanks for joining us on the House Mouse and Friends Monday Challenge
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Janette, this is a super cute card! Thanks for joining us for the House Mouse & Friends Monday Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toffe kaart met deze leuke muisjes! Fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    Groetjes
    Nancy CSC

    BeantwoordenVerwijderen