Pagina's

dinsdag 13 april 2021

Hey There!

Voor vandaag heb ik weer een Clean and Simple kaartje.


Soms print ik een Digi-stempel uit die ik superleuk vind (zoals deze Pigtail Gabby van Whimsy Stamps) en dan ligt hij op mijn hobbytafel en denk ik: "Tja en nu?"
Gelukkig kan ik er altijd een "groetjes" of "knuffel" kaart van maken, want leuke post sturen naar iemand is natuurlijk altijd goed.
Dus dat heb ik nu ook gedaan. Papiertjes bij elkaar gezocht (uit het papierblokje "Bizzy Bees" van Whimsy Stamps) en de Copic Markers erbij gehaald die bij het papiertje paste.
Sketch van de Cheerful Sketches Challenge weer gebruikt en natuurlijk hier en daar wat foamtape.

Deze kaart doet dus mee bij de volgende challenge:
Cheerful Sketches Challenge: Sketch April

En vind je Pigtail Gabby ook leuk, dan kun je haar hier vinden:

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart, mooie kleuren! En zo'n lieve digi!!
    Leuk dat je mee doet met de challenge bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta DT

    BeantwoordenVerwijderen