Pagina's

vrijdag 14 mei 2021

Gefeliciteerd

Afgelopen week ben ik bezig geweest met mannenkaarten.


Hiervoor heb ik het 8" bij 8" paperpad "Around the World" van Stamperia gebruikt.
Alle afbeeldingen op maat gesneden en met foamtape op gekleurd cardstock geplakt. Daarna alle overgebleven vellen in stukjes gesneden en alles door elkaar gehusseld. En toen van al die kleine stukjes weer achtergrondjes gemaakt. Deze ook weer met foamtape eronder op cardstock geplakt, bij de meeste nog een touwtje erom (tot mijn rol touw op was, vandaar dat er 3 zonder touwtje zijn 😉) en op mijn basiskaart geplakt. 
Toen met een stans van Card Deco de tekst 2x uit gestanst, op elkaar geplakt en erbij geplakt. Tot slot nog een paar Nuvo Vintage Drops erbij gedaan.
Een paar avonden heerlijk bezig geweest en ik kon in totaal 19 kaarten uit het paperpad halen, dus ik heb voorlopig weer genoeg mannenkaarten.

Deze kaarten doen mee bij de volgende challenge:

Knutsels en Kadootjes: In het Nederlands

1 opmerking:

  1. Zo heb je in een handomdraai een paar mooie kaartjes Janette. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen