Pagina's

zaterdag 1 mei 2021

Happy Anniversary

Nieuwe maand, nieuwe Digi-stempels bij Whimsy Stamps om uit te kiezen.


Voor mijn eerste DT-kaartje deze maand heb ik gekozen voor de afbeelding "Hold Tight". En ik heb altijd wel kaartjes nodig voor iemands trouwdag, dus heb ik een papiertje uit het "Heart to Heart" papierblokje gekozen en de "Connected Hearts Frame" erbij uit gestanst. Ook de "Happy" stans 3x uit zwart en op elkaar geplakt en het kleine "Anniversary" stempeltje met wit embossingpoeder op zwart gestempeld. Tot slot vond ik nog een paar kleine hartvormige gems en die heb ik erbij geplakt, maar op de foto komt dat niet zo duidelijk over (ze zitten tussen hun hoofden 😉)

Vind je deze "Hold Tight" digi-stempel ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten