Pagina's

vrijdag 7 mei 2021

Grandtastic

Voor vandaag heb ik een heerlijk "zomaar" kaartje om te laten zien.


Voor mijn afbeelding heb ik de "Strawberry Mouse" digi-stempel van Whimsy gebruikt. En ingekleurd met Copic Markers. Vervolgens met een nested ovals stans set uit gestanst en op rood, daarna wit en toen weer rood gemat.
Achtergrondje gemaakt met het "Twinkle" stencil en verschillende kleurtjes rode inkt, met een rechthoek stans uit gestanst, op rood gemat en weer op het overgebleven randje van mijn achtergrondje teruggeplakt. 
Tot slot de tekst van de "Fantabulous" stempelset erbij gestempeld in zwart (want met rood viel het niet genoeg op), en om het zwart weer een beetje terug te laten komen heb ik er zwarte Nuvo Drops bij gedaan.

Vind je de "Strawberry Mouse" ook leuk, dan kun je haar hier vinden:

1 opmerking: