Pagina's

zaterdag 15 mei 2021

Happy Anniversary

Tijd voor een Shaker-kaartje.


Mei is altijd een gewilde maand om te trouwen, dus heb ik in deze periode van het jaar ook regelmatig een kaartje nodig voor een felicitatie daarvoor.
Deze keer heb ik "Heart Kisses" van Whimsy Stamps gebruikt. Dat is een digitale stempel, dus die kon ik mooi groot printen. Want zo kon ik het hart dat ze vasthouden uitsnijden en er een shaker-kaart van maken.
Verder heb ik hem simpel gehouden, uit gestanst met de "Zig Zag Rectangels" stans en versiert met de gemstone hartjes van Button Galore.

Vind je de "Heart Kisses" digi ook zo leuk, dan kun je hem hier vinden:

1 opmerking:

  1. Wat een schattig stel en wat heb je een mooie kaart met ze gemaakt Janette. Leuk dat schudgedeelte erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen