Pagina's

vrijdag 10 oktober 2014

Christmas Elve

Gisteravond nog een kerstkaartje afgemaakt. Het stempeltje had ik in mijn vakantie al ingekleurd.
Het plaatje is een Digi van Bugaboo. Het papier is van Fabscraps. De tekst-sticker heb ik al een eeuwigheid en is volgens mij van Elisabeth Craft Design. Lint, plakparels en knoop uit de voorraadkast.
Ik heb weer gekleurd met Copic Markers.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:
Little Miss Muffet Challenge: #96 Anything Goes
http://littlemissmuffetchallenges.blogspot.nl/ )

3 opmerkingen:

  1. De kleuren van je papier passen perfect bij je al eerder gekleurde stempel! Leuke kaart.
    En ik had geen bericht gehad, maar zie dat je de link in je vorige bericht hebt aangepast ;)
    Groetjes en fijn weekend,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh so cute, it is like he is sitting in a window! Thanks for joining in the fun at LMMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So sweet! Love this little elf and your big bow. Great card. Thanks for joining us at Little Miss Muffet Stamps for our Anything Goes Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen