Pagina's

zaterdag 8 oktober 2016

Cropdag

Vandaag was er een gezellige Cropdag bij Doe@Ding en dit is mijn "oogst"
Angela van Dorp maakt voor zo'n dag altijd voorbeeld kaarten die je na kan maken (ze had er voor vandaag wel 4 gemaakt, maar ik ben niet verder dan deze twee gekomen 😉), maar je mag ook iets heel anders doen. Het gaat er vooral om dat je gezellig met elkaar aan het knutselen bent. En gezellig was het ☺
Nu even kijken of ik uit mijn hoofd weet wat ik allemaal gebruikt heb, want niet alleen maakt Angela voorbeeldkaarten, ze heeft ook alle stansen en stempels mee om ze na te kunnen maken.
In ieder geval stansen van MFT (de cirkels) en Marianne ( de bloemen en de takjes).
De rendierstempel is van Art Impressions en volgens mij is de tekst-stempel van Els Brigé

3 opmerkingen:

  1. Klinkt heel gezellig en goed !!!
    Ziet er in ieder geval top uit !
    Fijne zondag , Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, leuk om op zo'n cropdag weer nieuwe ideeen op te doen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn mooi Janette! En ik vind het knap dat je er nog 2 hebt kunnen maken, zeker als het gezellig is ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen