Pagina's

donderdag 20 oktober 2016

Merry Christmas

En toen was het al weer mijn beurt om een kaartje te laten zien op het blog van Kleuren met Potloden.

Toen ik deze stans van Elizabethe Craft Designs zag moest ik gelijk aan een schudkaart denken. Dusssss, de stans 7 keer door de machine gehaald. 1x bovenop een velletje Mica geplakt en 6 keer aan de onderkant zodat er "bakjes" ontstaan. De bakjes heb ik gevuld met Prills in kerstkleuren.
Daarna heb ik een van de leuke stempeltjes van Dreamerland Crafts op Strathmore Bristol papier gestempeld en ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden. De bontrand van het meisje heb ik voorzien van een dikke laag stickels.
Toen nog de tekst-stans van Penny Black uit zwart Craft karton gestanst en opgeplakt en toen vond ik hem eigenlijk wel af ☺


Voor het kleuren heb ik de volgende kleurnummers gebruikt:

Huid: 130 + 131 + 132
Haar 283 + 188
Beren en laarzen: 130 + 187 + 188 + 283
Dozen 274 + 272 + 271 + 270
Rood 157 + 225 + 126 + 219 + 121 + 101
Groen 267 + 159 + 266 + 101

6 opmerkingen:

  1. Wat zal dit een leuke kaart zijn om in het écht in je handen te hebben! Ik denk dat niemand zich kan bedwingen en gewoon wel even móet schudden met dit prachtige exemplaar, super! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige schudkaart. Ik moet die ook eens gaan maken,zie zulke leuke voorbeelden voor bij komen.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, nu snap ik hoe je met deze stans de 'bakjes' maakt.
    De stempel is wel heel erg schattig en prachtig gekleurd (en ik ben bang dat mijn verlanglijstje weer langer wordt).
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie vrolijke kaart en een geweldig idee met alle vakjes. Super gedaan!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag zoiets eens op Pinterest voorbij komen en het effect is heel gaaf! Wat een werk, en en super mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wow, wow... what a fabulous card with all the different shaker elements. I am in awe... this must have been a lot of work.

    BeantwoordenVerwijderen