Pagina's

vrijdag 22 september 2017

Kisses from Heaven

En nog een kaartje gemaakt vandaag.


De pinguïn is een laagjes stempel van Hero Arts (Baby Penguin) en normaal ben ik niet zo van het uitstansen van mijn stempels, maar deze maakt maar een heel subtiel klein randje erlangs, waardoor ik er nu toch wel erg blij mee ben.
De cirkels zijn een stansset van Your Next Die. En als je die koopt zit die met van die verbindingsstukjes aan elkaar vast, die je dan natuurlijk los moet knippen. Ik heb ze nog even aan elkaar laten zitten en in zijn geheel met een embossingmat (dus ik heb geen snijplaten gebruikt) door de machine gehaald. Hierna de cirkels geaccentueerd met Distress Oxide Inkt en daar wat waterdruppels overheen gesproeid.
De teksstempel is van Penny Black (Joyful Wishes) en die heb ik met Versafine Clair gestempeld. De paillet-sterretjes komen uit de voorraad kast (en daar ligt genoeg 😉)

Zo en nu als een speer aan mijn laatste kaarten voor op mijn demotafel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten