Pagina's

zondag 17 september 2017

Smile

Deze kaart is in de top 3 beland 😃
In mijn deel van het land was het vandaag zonnig met heftige regenbuien afgewisseld. Geen weer om buiten te spelen dus, maar wel perfect weer om te knutselen (met een daglicht-lamp, anders was het te donker).


Gisteren was er weer een workshop bij Doe@Ding met materialen van MFT en juffen Angela en Inge. Heerlijke dag gehad. Bij een van de kaarten hebben we de Smile stans gebruikt en die moest je uit groen en uit Fun Foam stansen. Die "rest-stukjes" had ik bewaard en daar heb ik vandaag deze shakerkaart mee gemaakt.
De achtergrond heb ik gestempeld met de Plaid Play stempels van Waffle Flower en de inkten van Altenew met behulp van de Misti en de Creative Corners. Het schattige stempeltje is van CC Design en heb ik gekleurd met Copic Markers. En een kaart is natuurlijk niet compleet zonder Foam laagjes hier en daar tussen en van Drops van Nuvo 😉😃

En dit was de workshop kaart waar ik de restjes van over had:


De bovenste kaart doe mee bij de volgende challenge:

Addicted to Stamps: #153 Stamp a Background
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/ )

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart heb je nog van de resten van de workshop-kaart gemaakt Janette. Beide kaarten mogen er trouwens zijn.
    Mooie achtergrond heb je gestempeld in die verschillende frisse kleuren.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In mijn deel (zuid-oost Drenthe) was het een mooie zonnige dag. We hebben dan ook km's gelopen en gefotografeerd. Daarna jammer genoeg de hele middag binnen gezeten voor een verjaardag....Wat kan het verschillen in dit kleine landje.
    Maar dan je kaartjes. Ook die zijn heel erg mooi geworden. De eerste is lief en de 2e lekker stoer. Super gedaan!

    XX Monique

    BeantwoordenVerwijderen