Pagina's

zaterdag 24 maart 2018

Gnomies

En tussen de paaskaarten door weer "even" een regenboogkaart gemaakt 😉


Ik heb voor deze kaart 3 stempelsets met Gnoompies van Stamping Bella gebruikt. De 3 gnoompies die uit de cirkels komen zitten bij elkaar in een set, het gnoompie onderaan zit in een andere set (samen met nog een vlinder) en de tekst komt uit weer een andere set (met de drie gnoompies gestapeld op elkaar). Ik heb de gnoompies gekleurd met Copic Markers en hierbij heb ik geprobeerd de kleuren van het papier aan te houden, dat trouwens uit een paperpad van Lawn Fawn komt.
De gebruikte stans is van MFT en lag op de stapel "al heel lang in huis, maar nog nooit gebruikt".
Verder uiteraard Nuvo drops erop en foam tussen de diverse lagen papier.
(en nu ga ik weer snel verder met mijn paaskaarten 😊)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten