Pagina's

vrijdag 1 juni 2018

Magical Birthday

Vandaag een kaartje afgemaakt, waarvan ik de stempel van de week al had ingekleurd.


De stempel is van Stamping Bella en ik heb Blanche (want zo het deze butterfly Tiny Towny 😉) gekleurd met Copic Markers. Van een andere stempelset van Stamping Bella (die met die Gnoompies) heb ik de vlinders genomen en in bijpassende kleuren gekleurd. En dat alles heb ik gematcht bij het papier van Pink & Main dat ik natuurlijk als eerste had uitgezocht.
Uit de oude doos een tekststempel van LOTV erbij en nog wat Nuvo drops erbij.
En uiteraard over alle vleugels een vleugje Wink of Stella 😊

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Sweet Sketch Wednesday 2: Sketch #137
http://sweetsketchwednesday2.blogspot.com/ )
En die sketch ziet er zo uit:

1 opmerking:

  1. This is such an adorable card Janette, I love your pretty colour scheme and lovely image. Thank you for playing along with us at SSW2
    Anne SSW2 DT

    BeantwoordenVerwijderen