Pagina's

donderdag 20 mei 2021

Anders is Leuk

Vandaag (ik heb lekker een weekje vakantie) weer zitten kleuren, niet omdat ik een kaart nodig had, maar gewoon omdat de stempel leuk was/is 😀😉


Want Gnomes en regenbogen, ik ben er gek op!! (of was je daar ook al achter 😀) En als ik het dan ook nog kan combineren met een Slimline kaart, dan ben ik helemaal blij!
Deze keer heb ik de "Gnome Tower" van Twistoon uit geprint. En als je die groot genoeg print past hij perfect op een Slimline kaart.
En uiteraard ga ik dan weer tellen, 3 mutsen en 3 shirtjes, dat kan een regenboog worden. Maar deze keer niet te felle kleuren (het zijn toch mannen), dus Copic Markers met hoge nummers (de 80 en 90 nummers) erbij gezocht en lekker zitten kleuren.
Tekst-stempel van Differentcolors erbij gepakt, foamtape eronder, op donkergrijs gemat en op mijn basiskaart geplakt.
Weer helemaal blij met deze kaart!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten