Pagina's

zaterdag 8 mei 2021

Over the Rainbow

Yeahhh, deze kaart heeft een eervolle vermelding gekregen 😀

Ik heb vandaag met al die regen buiten lekker binnen zitten kleuren.


En de keuze was deze keer niet zo moeilijk, want het thema van de SimonSaysChallenge op Instagram voor de maand mei is "gebruik je favoriete techniek".
En als je mij een beetje kent dan weet je wat er dan gaat komen.................

Precies, mooie stempels, Copic Markers en een regenboogje kleuren 😁😉

Voor deze ronde heb ik de grote bloemenstempels van de "Look for the Rainbows" stempelset van Simon Says Stamp gebruikt en op gewoon wit papier gestempeld. Nadat ik de bloemen had ingekleurd heb ik de achtergrond donkerblauw ingekleurd. Dat was nog even spannend, want dat wordt of heel mooi of totaal niet. Gelukkig werd het (vind ik tenminste) heel mooi. 
Vervolgens de tekst erbij gestempeld en met Antique Gold Embossingpoeder bewerkt. 
Daarna met de "Thin Frames" stansen een rechthoek uit mijn gekleurde paneel gestanst. Daarna uit goud cardstock en dat erin geplaatst. Alles goed aan elkaar gemaakt en met foamtape op mijn basiskaart geplakt. En toen nog een paar pailletjes erbij geplakt.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

SimonSaysChallenge op Instagram: gebruik je favoriete techniek

Stamping Sensations: mei: Beautiful Blooms

4 opmerkingen:

  1. Stunning card, love your creation. Thanks for joining Stamping Sensations. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige kaart Janette, inderdaad spannend om als je bloemen zo mooi gelukt zijn dan de achtergrond nog te gaan kleuren. Het is een beauty vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. An absolutely stunning creation, I love the bold and vibrant colours and I have to track down that quote stamp, many thanks for sharing and joining in our May Beautiful Blooms theme at Stamping Sensations challenge.

    B

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kleurwerk in deze regenboogkleuren en de donkere achtergrond laten de bloemen nog mooier uitkomen. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen