Pagina's

dinsdag 25 mei 2021

Happy Anniversary

Ik had nog een kaart nodig voor een trouwdag.


En de "Gnome one Else" stempelset van Whimsy Stamps lag nog op mijn hobbytafel, dus de keuze was snel gemaakt. Vooral omdat er 3 leuke stempeltjes in deze set zitten en ik ook de "Slimline Film Strip" wilde gebruiken. Papiertje uit de "Buttercup" slimline-paperpad erbij gezocht, maar toen vond ik hem een beetje bleek. Dus de filmstrip nogmaals uit zwart gestanst, door de midden gesneden, 1mm eraf gehaald en weer aan elkaar geplakt. Op deze manier komt er net een heel klein zwart schaduwrandje langs. Volgende keer alleen even kijken of hij met 2mm er tussen uit ook mooi wordt.

1 opmerking:

  1. Het zit hem in de details hè! Prachtig kaartje!! Je kleurwerk is weer super en de kleine kaboutertjes zijn zo schattig. Volgens mij hebben ze de lente in hun bol!

    BeantwoordenVerwijderen