Pagina's

dinsdag 1 juni 2021

Handyman

Een nieuwe maand, dus weer nieuwe Digi-stempels om uit te kiezen bij Whimsy Stamps.


Ik heb voor deze ronde gekozen voor "Handyman Kody". Niet alleen omdat ik hem kan gebruiken voor een handige klusser die jarig is, maar ook voor iemand die druk bezig is met klussen in het huis. Vandaar dat ik er nog geen tekst bij heb gedaan.
Ik heb Kody ingekleurd met Copic Markers. Het papier is uit het "Bokeh Bliss" paperpad van Whimsy Stamps en de stans hebben jullie me ook al -veel- vaker zien gebruiken, de "Connected Rectangles". En om Kody wat meer uit te laten springen van de achtergrond heb ik in het middelste gedeelte van de stans nog vellum geplakt zodat de kleuren erachter wel zichtbaar blijven, maar zachter zijn.

Vind je deze "Handyman Kody" ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten