Pagina's

zondag 13 juni 2021

Have a nice day!

Vandaag weer eens een dagje zitten stempelen.


Want als je "MoJo" weer eens met vakantie is, dan wil je soms toch iets doen.
Dus het idee van een kaart van een paar jaar geleden erbij gehaald (toen had ik ze in blauw en groen tinten gemaakt), de stempel van Altenew en de inkten van Pinkfresh Studio erbij en lekker zitten stempelen. En het was ook al weer een tijd geleden dat ik "in het rond op een vierkant" had gestempeld, dus dat was ook wel weer leuk om te doen.
Daarna een paar mooie grote tekst stempels erbij gezocht en eerst in het zwart op de kaarten gestempeld en toen Clear Gloss embossingpoeder erover gedaan. Vervolgens met foamtape op zwart cardstock gemat en op mijn basiskaart geplakt.
En omdat ik op 1 van de kaarten een vlek had gemaakt heb ik daarna de Nuvo Drops erbij gehaald om het af te maken.

1 opmerking:

  1. Een superleuke serie kaarten heb je met die grappige stempel gemaakt Janette. Mooi die regenboog-kleurtjes en die grote teksten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen