Pagina's

zaterdag 5 juni 2021

Happy Birthday

Vandaag zomaar weer eens een dagje "gewoon" zitten spelen.


Ik had een tijdje terug een filmpje voorbij zien komen van een sla-centrifuge en alcohol inkten en dat idee was blijven hangen.
En toen er vanmorgen op facebook een herinnering voorbij kwam van 2 jaar geleden met alcohol inkten moest ik daar weer aan denken. Vooral omdat ik volgens mij na die herinnering ook mijn alcohol inkten niet meer heb aangeraakt.
En die heb ik vandaag dus weer eens tevoorschijn gehaald. Samen met de sla-centrifuge 😉
Lekker de hele dag zitten spelen en een hele stapel achtergrondjes gemaakt. 
En van de eerste 2 nu ook kaartjes gemaakt. Super simpel, tekst-stans van Pinkfresh Studio erbij, in zwart en in wit uitgestanst (ik wist niet welke mooier zou zijn, de zwart op wit of de wit op zwart) op mijn alcohol-achtergrond geplakt, foamtape eronder, op zwart gemat en op mijn basiskaart geplakt.
Morgen kijken wat ik met de rest ga doen.

1 opmerking:

  1. Ze zijn er leuk geworden. Toch handig zo’n sla centrifuge hihi. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen