Pagina's

zaterdag 26 juni 2021

Happy Birthday

Nu mijn agenda zich weer een beetje begint te vullen met andere leuke dingen (uit eten, theater, concertje) hoop ik dat mijn MoJo voor het kaarten maken ook weer een beetje terug komt.


Ik ben dit weekend in ieder geval begonnen om mijn verjaardagskaarten weer een beetje aan te vullen. Deze keer heb ik daarvoor "Penguin's Cake" uit het digi-assortiment van Whimsy Stamps genomen en ingekleurd met Copic Markers. Het achtergrondje had ik nog liggen en heb ik gemaakt met de "Postage Window" stans en papiertjes uit een ouder paperpad van Whimsy Stamps.
Uiteraard hier en daar Foamtape onder geplakt en over de "Happy" stans zit nog AquaShimmer.

Vind je de "Penguin's Cake" stempel ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten