Pagina's

vrijdag 2 juli 2021

First Yoga

Vandaag heb ik een Clean and Simple kaartje om te laten zien.


Ik heb namelijk een vriendin die altijd aan het kijken is hoelang ze moet sporten om de calorieën er weer af te krijgen voordat ze iets eet.
Dus toen ik deze koeien van de "Yoga Animals 1" van Whimsy Stamps zag moest ik gelijk aan haar denken.
Tekstje gemaakt met Word op de computer, koeien erbij gevoegd en uit geprint.
Verder super simpel gehouden, beetje gekleurd, Stitched Rectangle stansje gebruikt, foamtape eronder en op zwart gemat.
Nu maar hopen dat ze er om kan lachen 😂 (ikke wel in ieder geval 😉)

Vind je de "Yoga Animals 1" ook leuk, dan kun je ze hier vinden:

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje! Zo grappig dit! Ik sla die yoga over en ga meteen aan de pizza..

    BeantwoordenVerwijderen