Pagina's

zondag 11 juli 2021

Hey There!

Ik loop vreselijk achter met mijn kaarten voor het DT-team van Whimsy Stamps.


Dus vanmorgen heb ik 3 pinguïns (Chilly Penguin, Ice cream Penguin en Slushie Penguin) van de juli release ingekleurd. En pinguïns hebben niet veel kleur, dus daar had ik niet zo gek veel werk aan. 
Vervolgens met de "Slimline Waves" stans een kadertje uit gestanst, op Mica geplakt en toen foamtape erop zodat er bakjes ontstaan. En met een kast vol schudsel-vulsels was het niet zo moeilijk om een regenboogje bij elkaar te zoeken 😉.
Het achtergrondje van papierstrookjes had ik nog liggen dus dat was ook wel weer handig om te gebruiken.

Vind je de pinguïns ook leuk dan kun je ze hier vinden:

1 opmerking:

  1. Hè , hè , daar ben ik eindelijk weer !!!!
    Na een enerverende verhuizing ( tijdelijk ), ben ik weer eens online !!!
    Gave kaart !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen