Pagina's

maandag 12 juli 2021

Hello my Friend

Vandaag weer eens aan mijn PHD (Projects Half Done) gewerkt.


Want een tijdje terug heb ik een weekend lekker met alcohol inkten en de slacentrifuge zitten spelen. Superleuk om te doen, maar dan heb je dus ook een hele stapel met achtergrondjes liggen.
En ja, wat doe je daar dan weer mee.........................

Nu zag ik één of twee weken terug ergens op internet (sorry, weet niet meer van wie en waar, dus kan die persoon niet de credits geven) een kaart voorbij komen en diegene had vierkantjes gesneden van de achtergrondjes en die weer op een kaart geplakt.
En dat idee schoot weer door mijn hoofd toen ik de "Cubed Die Set" in mijn handen had.

Dus een mooi paneel uit gezocht en aan het stansen geslagen. Daarna foamtapejes op de achterkant gedaan en verhoogd op een soort van tussenlaagje geplakt. Ook daar weer dunne foamtape opgeplakt en op mijn basiskaart geplakt. Tekst stempel (Bold statements ook van Whimsy Stamps) erbij gezocht en met Versafine Clair erbij gestempeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten