Pagina's

maandag 6 september 2021

Beautiful Self

Ik vind het heerlijk om zelf achtergrondjes te maken met strookjes papier (maar daar waren jullie denk ik al achter 😁😉)


Ook dit achtergrondje heb ik weer gemaakt met strookjes cardstock.
En bij Whimsy Stamps vond ik ook nu weer een leuke Digi (Scarecrow) van de september release om erbij te gebruiken. Bijpassende Copic Markers erbij gezocht en lekker zitten kleuren.
De tekststempel vond ik op de "Positives Clear" stempelset, ook van Whimsy Stamps.
Hier en daar nog foamtape onder om wat diepte in de kaart te krijgen en een schaduwrandje onder zijn voetjes zodat hij niet in de lucht zweeft.

Vind je deze "Scarecrow" ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

2 opmerkingen:

  1. Een hele toffe kaart Janette, leuke vogelverschrikker en mooie achtergrond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk herfstkaartje. Prachtig achtergrondje in deze warme kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen